Friday 3 January 2014

DARAH TINGGI KEMBALI NORMAL DENGAN GARLIC

Assalamualaikum memulakan bicara..

  Agak lama juga tidak berkesempatan untuk mengupdate blog ni. Macam-macam sibuknya tapi tu la itu semua hanyalah alasan kerana hanya orang yang sibuk sahaja yang mempunyai masa.

  Sebuah cerita yang agak lama disimpan..simpan sebab tak tertulis kat sini..hehe iaitu cerita tentang ibu saudara saya yang mempunyai masalah darah tinggi yang agak kronik. Maklong saya berumur hampir 70an. Kronik sebab dah bertahun-tahun mengidap darah tinggi dan sejak ini jugalah tiap kali tibanya hari raya Aidiladha maklong saya akan melarikan diri (bukan lari dari rumah..hehe) maksudnya maklong saya akan berada jauh dari terhidu bau daging. Kerana maklong saya akan pening dan boleh pengsan jika terbau daging akibat dari darah tingginya. Kesian maklong saya kan..

  Kronik jugak sebab tekanan darah maklong saya kadang-kadang mencecah bacaan atas 200/90mmHg! Pada hari raya Aidilfitri Ogos lalu saya pulang ke kampung dan membawa bekalan vitamin-vitamin untuk saya beri pada keluarga dengan niat nak membantu orang-orang yang saya sayang ni dapat hidup yang lebih sihat. Saya beri maklong saya sebotol Garlic.

  Dan pada Hari raya Aidiladha Oktober lalu sekali lagi saya pulang ke kampung. Kami berkumpul sanak saudara kerana ada seekor lembu akan kitaorang korbankan. Dalam pada kitaorang sibuk-sibuk melapah daging korban saya ternampak kelibat maklong saya ini yang sibuk ke hulu ke hilir tidak seperti tahun-tahun sebelumnya. Lalu saya dekati maklong dan bertanyakan tentang sakit darah tingginya. Maklong saya bagitau sebelum balik kampung dia baru buat checkup dengan doktor dan doktor bagitau darah tinggi maklong saya dah normal...Alhamdulillah nak nangis saya dengar! Sayu dan sebak rasa sebab dapat menolong orang-orang yang kita sayang memiliki kesihatan yang baik.

Haa inilah dia rupanya Garlic


Rupa dah kenal sekarang mari kita kenali pula apakah itu Garlic shaklee ini

~ Garlic dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas
~ diihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi Allisin aktif)
~ Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan spearmint)
~ Ia mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita
~ setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar

Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point

Alhamdulillah semoga Allah sentiasa mengurniakan kesihatan yang baik untuk maklong saya
Indah kan perasaan kalau dapat membantu orang kita sayang

Nak berikhtiar dengan Garlic? Harga Garlic Shaklee ni cuma RM47.50 sebotol

Hubungi saya : Aniey Yusoff (013-7773122)
Emel : aniey434@yahoo.com

Eh! belum habis lagi..cuba tengok apa bapa mithali ni buat supaya dia kembali sihat dapat bersama keluarga tersayang!



Ubat Darah Tinggi? Apa Laki Ni Buat Untuk Turunkan Tekanan Darah from iReach HD on Vimeo.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...