Friday 5 September 2014

Shaklee Effect Terbesar Bakal Melanda Ibu Bapa Di Malaysia Kerana Suka Membeli Set Anak Sihat Dan Genius Shaklee

Assalamualaikum...Salam Sejahtera Semua pembaca yang budiman..

Siapa setuju bahawa kesihatan anak-anak kita adalah yang paling penting dan paling utama dari segala-galanya. Sejak mengandung lagi sekiranya ada yang bertanya "baby boy ke girl kak?" Kita senyum sambil mengusap perut dan berkata "tak kisahla boy ke girl yang penting sihat dan sempurna sifat" So truee! kan..


Betapa ibu bapa amat mendambakan anak-anak yang bakal dilahirkan sihat walafiat. Justeru, ibu bapa sekarang bijak membuat keputusan dengan memilih Set Anak Sihat dan Genius dari Shaklee yang ada Mealshakes, Omega dan Chewable vitamin C untuk anak-anak mereka. Syabas! Anda bijak sebab pilih Shaklee. Vitamin yang paling selamat.


Bermula Ramadhan lalu mealshakes memang menjadi satu fenomena pada ibu bapa. Mana taknya masing-masing mak nak bagi anak mereka sihat dan bertenaga sepanjang bulan puasa. Alhamdulillah tengok masing-masing bagi feedback yang positif tentang anak mereka.

Ada cakap anak diaorang makin selera makan, ada pulak tu bagitau demam, batuk, selsema anak dah jarang, ada lagi kata asma anak dia dah lama tak menyerang, eczema dan masalah kulit pulak semakin baik, pembelajaran dalam kelas semakin ok, bijak bercakap dan banyak lagi la testimoni. Best kan! Boleh rujuk Koleksi Testimoni Mealshakes dan Omega.


Alhamdulillah inilah Shaklee Effect namanya. Positif Effect. Ishh..lepas bulan puasa lagi la berebut mak-mak pakat order Set Anak Sihat dan Genius ni. Katanya anak-anak diaorang pantang nampak botol vitamin laju je terkam. Sampai menangis-nangis nak lagi dan lagi tak cukup satu terutamanya chewable vitamin c tu. Pantang letak tak bersorok ada yang punggah buat main guli ni. Bagi satu nak lagi. Huhu...



Ada sorang ibu yang juga seorang kerani cerita pada saya yang dia bercerita di ofisnya yang dia memberikan anak-anaknya makan omega dan mealshakes. Katanya lagi kesihatan anak-anak tak tenilai baginya. Lebih baik bermula sekarang. Duit gajinya dia belanja sedikit untuk membeli vitamin shaklee untuk anak-anak dia. Lagipun bukan setiap bulan perlu beli. Mealshakes 1 tong boleh tahan sampai 3 bulan. Omega pun tahan 3 bulan. Chewable vitamin C pun sama. Rakan-rakan sepejabat yang mendengar mula cemburu. Ishh..mana boleh jadi ni. Dia kerani pun boleh beli vitamin untuk anak. Aku pun boleh (agaknya la diaorang cakap begitu hihi cemburu ke arah kebaikan takpe hihi). Maka kawan-kawan pun turut sama mengorder.

Ok jom kita lihat apa kebaikan yang ada dalam Set Anak Sihat dan Genius ini

Kebaikan Mealshakes

1. Membantu meningkatkan selera makan 
2. Untuk perkembangan minda
3. Membantu mengurangkan eczema
4. Penting untuk tumbesaran kanak-kanak
5. Membantu mengatasi masalah sembelit 
6. Meningkatkan berat badan anak
7. Diambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan anak di awal pagi
8. Sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan dalan bijirin atau susu anak

Bacaan lebih lagi tentang Mealshakes 


1. Minyak ikan yang paling tulen mengandungi 7 jenis asid Omega 3 termasuk EPA, DHA dan ALA
2. Membantu tumbesaran, perkembangan dan fungsi otak
3. Meningkatkan data ingatan dan pembelajaran
4. Meningkatkan sistem imunisasi
5. Menapis segala virus dan bakteria dari badan
6. Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sejak kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan dan keradangan pada salur pernafasan

Chewable Vitamin C

1. Menguatkan fungsi imunisasi. Tubuh tidak dapat membuat atau menyimpan vitamin c
2. Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
3. Membantu menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting untuk gigi yang kuat dan gusi yang sihat
4. Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

Inilah vitamin yang menjadi rutin harian anak-anak saya. Dari yang kecik umur 1 tahun 3 bulan hingga kakak umur 6 tahun. 

Ibu-ibu lain semua sudah dapatkan vitamin shaklee untuk anak-anak mereka. Anda bila lagi untuk jadi sebahagian dari mereka?

Info dan pertanyaan lanjut tentang produk, tentang promosi hubungi :

Aniey Yusoff
0137773122
Nikmat Hidup Sihat

atau untuk pembelian sendiri -------->>Set Anak Sihat Dan Genius

Anda ibu bapa yang terbaik!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...