Sunday 4 August 2013

HALALKAH SHAKLEE?

Mungkin kerana shaklee adalah poduk keluaran negara luar ramai yang ragu-ragu tentang status kehalalan shaklee. Adakah ianya halal? Persoalan yang sering diajukan. Jangan bimbang jangan risau, saya sebagai pengedar yang beragama islam meletakkan perihal HALAL tu satu keutamaan. Saya sendiri pun tak nak jual dan makan benda-benda yang tak halal.

Walaupun Shaklee keluaran negara luar tetapi untuk pasaran Malaysia semua produknya adalah Halal menepati undang-undang di negara Malaysia. Dibawah ini dilampirkan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh Islamic Services of America (ISA) untuk produk-produk keluarannya. Dan sijil Halal ini sentiasa diperbaharui dari masa ke semasa. 

SIJIL HALAL TAHUN 2013







Anda boleh juga merujuk website Portal Rasmi Halal Malaysia dalam Senarai Badan Islam yang Diiktiraf Jakim. ISA mempunyai standard yang ketat untuk meluluskan sijil halal. Begitu juga dengan JAKIM, jadi sekiranya JAKIM telah memperakui standard HALAL ISA maka anda tidak perlu ragu-ragu untuk menggunakan poduk shaklee.

Sebarang keraguan, pertanyaan, konsultasi jangan segan untuk hubungi saya :

Aniey Yusoff 
SMS/whatsapp :013-7773122
Emel : aniey434@yahoo.com
Fb Page : Nikmat Hidup Sihat

HIDUP SIHAT NIKMAT SELAMA-LAMANYA BERSAMA SHAKLEE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...