Wednesday 12 November 2014

Masalah Kulit Kusam Dan Gelap Buat Bakal Pengantin Malu Nak Naik Pelamin

Saat diri kita bakal diraikan dalam satu majlis perkahwinan merupakan satu saat yang amat dinanti-nantikan oleh setiap bakal pengantin. Segala bagai persiapan untuk majlis itu kita atur dengan begitu sempurna dan tentunya setiap bakal pengantin terutamanya perempuan sibuk mencantikkan diri dengan mengunjungi spa dan mula mencari set untuk kecantikan. Betul kan?


Apatah lagi kalau bakal pengantin perempuan tu mempunyai masalah kulit muka dan badan yang gelap dan kusam. Mesti kita rasa malu untuk bersanding nanti kan? Apakata cuba Exclusive Royal Scrub Homemade ni dan Set Kecantikan Shaklee. Sure korang akan jatuh cinta nanti. Bukan saya je yang kata malah ramaiiii lagi yang dah jatuh cinta! Scrub badan dan luaran dengan ERS ini dan sihatkan dalaman dengan vitamin kecantikan kulit shaklee!

Exclusive Royal Scrub ~ Cerah Lembab Sihat Semulajadi

~ dihasilkan 100% dari bahan semulajadi
~ tumbuhan dan herba semulajadi
~ ramuan turun temurun
~ antara bahan utama ialah beras, kulit kayu manis dan halia
~ buatan bumiputera


Kebaikan ERS ini :

~ mengatasi masalah kulit kusam dan gelap dan menjadikan kulit lebih cerah, licin dan cantik
~ memudarkan dan menghilangkan parut
~ menghilangkan selulit
~ menghilangkan bau badan
~ mengecut dan menghilangkan jerawat
~ amat sesuai untuk ibu-ibu dalam pantang, lelaki dan kanak-kanak
~ juga amat sesuai untuk bakal-bakal pengantin yang ingin memudarkan parut, menghilangkan bau badan dan melicinkan kulit!

Antara Yang Popular Untuk Bakal Pengantin juga adalah Collagen Powder! Nak tau kenapa?

~ supplemen kolagen yang unggul mengandungi 4000mg kolagen RSS (sisik ikan merah)
~ kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.




Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder

1. Kolagen dari Sisik Ikan merah

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.



2. Ekstrak Biji Camellia Japonica

Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oliek satu emolien dan pelembab kulit yang hebat dan isoflavon antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas



3. Ekstrak Pfaffia

Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica membantu formasi kolagen dan asid hyaluronik. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh menjadikan kulit lembut, lembab dan licin.


4. Elastin dari kolagen ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.


5. Vitamin C dan Vitamin B

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.


6. Ekstrak Kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.



7. Lactobacillus acidophilus

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen



Jadi bakal-bakal pengantin sekalian! Jom dapatkan Set Cantik Untuk Bakal Pengantin ini sekarang!!

Wajib dapatkan sekarang supaya suami nanti tak putus-putus memuji kecantikan dan kehalusan kulit isterinya!!

Aniey Yusoff 0137773122


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...