Sunday 28 July 2013

Vitamin Shaklee Untuk Wanita Yang Cantik Sampai Tak Pandang Set Kecantikan Lain Dah

Assalamualaikum...Salam ceria di Bulan Ramadhan

Wahh!!..dengar tajuknya macam menarik..wanita dan kecantikan mana boleh dipisahkan kan?? Hihi saya yang menulis ni pun begitu teruja nak berkongsi mengenai kebaikan vitamin shaklee bukan untuk cantik saja bahkan bonus kesihatan pun dapat. Sihat dalam barulah terpancar kecantikan hingga ke luar betul tak?? Barulah kecantikan semulajadi. Awesome gitu!

Ok, supplement yang paling hangat dan laris dan menjadi kegilaan wanita untuk mencantikkan kulit ialah ESP (energising soy protien). ESP ni memang kena buat stok siap-siap kat rumah sebab asyik licin aje stoknya kt branch. Out stok tu maknanya demand tinggi la kan. Tak nak cuba ke? hihi

ESP



Antara manfaat ESP :
  • menyihatkan kulit, kuku, rambut dan otot
  • membekalkan tenaga berpanjangan (penting untuk ibu hamil dan menyusukan)
  • membaik pulih sel yang rosak. Protien kan makanan kepada sel sebab itulah protien penting untuk semua aktiviti tubuh
  • boleh baca selanjutnya lagi tentang manfaat dan kelebihan ESP

VITAMIN B COMPLEX



Haa..ini satu lagi vitamin favorite wanita. B complex ni rahsia untuk awet muda kalau nak tahu. Penting untuk pembentukan sel darah merah yang sihat, kurangkan migrain, keletihan, tekanan, insomnia, meredakan senggugut dan mencegah rekahan mulut. Menjaga kesihatan kulit daripada dalam. Mengurangkan garis-garis halus di kulit. Bila sel darah merah cukup dan sihat memancarkan refleksi pada wajah. Wahh!! Bestnya!


GLA COMPLEX


GLA Complex ni pendamping setia wanita kalau nak tau. Untuk betulkan hormon wanita yang tak stabil,  yang ada masalah senggugut (PMS), kawal paras kolesterol, kurangkan simptom menopaus, dan of cource untuk kulit yang cantik berseri-seri.


VITAMIN C


Vitamin C untuk membentuk kolagen. Kolagen ni ibarat simen yang mengikat batu-bata (protein) supaya kulit sentiasa kenyal. Kurangnya kolagen dalam tubuh menyebabkan kulit jadi calar, lebam dan bersisik. Kolagen daripada vitamin C membuatkan kulit jadi bersinar dan gebu!


VITAMIN E


Siapa yang tak tahu Vitamin E atau lebih dikenali sebagai Vitamin cinta memang sinonim dengan kecantikan kulit dan melawan penuaan. Ia bersifat antioksidan dan melawan kerosakan sel akibat dari radikal bebas

COLLAGEN POWDER


Uihh collagen powder ni lagi best tau! Kolagen meningkatkan kelembapan, keanjalan dan memberi keserian kepada keseluruhan wajah dan badan. Mengurangkan garis halus dan pigmentasi juga untuk kesihatan rambut

Ok, mari kita tengok apa kata mereka yang dah dapat hasil kulit cantik dari vitamin shaklee ni





On budjet? Kena amik semua ke? Tak tahu nak amik yang mana?
Lagi best mestilah kalau amik semua tapi kalau budjet terhad hubungilah saya. Saya boleh membantu anda melalui konsultasi yang berterusan. Of course!

Aniey Yusoff (013-7773122)
Emel : aniey434@yahoo.com

HIDUP SIHAT NIKMAT SELAMANYA






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...