Thursday 11 July 2013

GLA COMPLEX UNTUK HAMIL


Bagaimana GLA Complex membantu untuk mudah hamil?

Sebelum tu mari kita kenali GLA Complex (gamma-linolenic acid) dengan lebih dekat. Kebanyakkan GLA yang tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO). Mesti kita selalu dengar kan Evening Primrose Oil (EPO) yang sinonim dengan kesihatan wanita. EPO dalam shaklee dikenali sebagai GLA complex. Bezanya GLA Complex shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih 2 kali ganda GLA berbanding di dalam EPO.


GLA Complex Shaklee


GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Setiap wanita akan menghasilkan lendir sebegitu setiap bulan yang menandakan waktu subur iaitu hari ke 13,14 dan 15 selepas haid. Namun bukan semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu subur. Disinilah fungsi GLA Complex untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan. Cecair ini membantu sperma untuk berenang ke uterus dan terus ke tiub fallopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup di dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Jadi, persenyawaan mempunyai kebarangkalian lebih tinggi dengan jangka hayat sperma yang lebih lama di dalam tiub fallopio. 





Jadi, adalah penting untuk wanita mengetahui warna cecair serviks mereka bagi mengetahui samada mereka tergolong dalam orang yang kurang subur atau sebaliknya. Kalau cecair itu tebal, berwarna coklat dan agak kering mungkin ia petanda kurang baik untuk kesuburan.

Mari kita tengok testimoni orang yang dah berjaya hamil dengan GLA Complex..Alhamdulillah






InsyaAllah dengan bantuan GLA Complex dan atas kuasa dariNya dapat membantu pasangan yang belum dikurniakan zuriat untuk hamil. Yang penting usaha, doa dan ikhtiar agar dipermudahkan jalan untuk mendapat zuriat.


Ingin Dapatkan GLA Complex?

Hubungi saya untuk konsultasi : Aniey Yusoff (013-7773122)
Pm page : Nikmat Hidup Sihat
Emel : aniey434@yahoo.com

HIDUP SIHAT NIKMAT SELAMANYA..BERSAMA SHAKLEE



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...