Saturday 7 March 2015

Rahsia Ibu Yang Kekal Cergas Walau Bekerja 7 Hari Seminggu

Sememangnya kerjaya sebagai seorang ibu amat mencabar. Betul tak ibu-ibu hebat sekalian? Kitalah tulang belakang kepada keluarga kita kan. Menguruskan anak-anak, rumahtangga serta kerjaya hakiki sememangnya memerlukan pengorbanan masa, tenaga dan menuntut emosi yang tinggi.

Seawal sebelum subuh lagi bangun menyediakan sarapan. Menyiapkan anak dan menghantar mereka ke sekolah. Cuba sehari tu kita sakit belakang atau sakit kaki ke, sakit sendi tangan ke atau terlampau penat nak uruskan keluarga agak2 apa akan terjadi? 

Kain menggunung tak berlipat, lantai melekit, anak tak terurus, dapur bersepah..betul tak?



Rutin saya sebagai WAHM setiap hari memang menuntut kecergasan yang maksimum. Menguruskan bisness online di samping menguruskan rumahtangga bersama 3 anak yang masih kecil amat memenatkan dan membuatkan segala sendi rasa seperti nak tercabut. Tapi alhamdulillah saya mampu menguruskan semuanya dengan baik.

penat melayan karenah anak?

Eh..rupanya bukan saya sorang sahaja yang mampu cergas buat kerja rumah. Cuba tengok apa rahsia kakak ni boleh buat apa saja yang dia suka sampai suami makin sayang la 

Setiap pagi saya mesti pastikan saya bersarapan dengan segelas ESP yang membantu saya memberikan tenaga segera untuk kekal cergas. Disertai dengan mengambil Vitalea, omega dan Ostematrik sebelum tidur untuk kesihatan sendi dan otot.

Hanya dengan langkah mudah begini saya mampu menjadi ibu yang boleh buat semua kerja la. 

Ibu-ibu yang sentiasa penat melakukan kerja rumah dan selalu stress TAPI tak nak dah keadaan ini berterusan boleh berhubung dengan saya. Kita sama-sama jadi ibu hebat! Mau?

Salam Sayang,
Aniey Yusoff ~ 013.777.3122

1 comment:

  1. air pun penting juga untuk kesihatan, boleh hubungi saya kalau nak air bersih ya, siapa-siapa pun boleh hubungi saya, apa-apapun, gud recommendation, saya pun dah cuba esp ni, oklah, sedap!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...