Friday 24 October 2014

Testimoni Mealshakes Mengurangkan Eczema

Assalamualaikum semua..

Selalu bila sebut mealshakes je mesti rata-rata testimoni bagitau anak-anak semakin berselera makan la, anak dah tak sembelit lagi la, anak dah kurang demam dan selsema la dan macam-macam feedback positif lagi. Tapi kali ni saya kongsikan testimoni dari seorang sahabat saya Pn. Norshahida Binti Hamdan.

TESTIMONI ECZEMA

- Anak sha sekarang berumur 7 tahun. Dia mengidap eczema seawal usia 8 bulan lagi. Mcm2 kaedah rawatan dh cuba tapi semuanya tidak sesuai dengan badan dia.
Nak dijadikan cerita lewat tahun 2013 (8-12) sha telah try MEALSHAKES SHAKLEE dan mmg sesuatu yg diluar jangkaan keputusannya amat memberangsangkan. Selera makan bertambah. Kulit semakin beransur baik perlahan2..mmg taktau mcm mana sukanya hati ni. -




Apa yang Mealshakes beri untuk kanak-kanak?

1. Mealshakes mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang lebih sihat. Sebab itu ia bagus untuk kanak-kanak yang mengalami masalah kulit.

2. Membekal nutrisi yang lengkap untuk sel tubuh. Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Pengambilan zat dan mineral yang mencukupi membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, sistem imun dan lain-lain.

3. Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kalsium, magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar

4. Rasa vanilla yang lazat dan harum. sesuai diambil bersama minuman kegemaran kanak-kanak. Penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tiada sebarang pewarna dan gula tiruan.

Cubalah beri mealshakes untuk si manja anda hari ini! Pelaburan yang sangat berbaloi!

Hubungi :

Aniey Yusoff 0137773122 

untuk sebarang pertanyaan!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...