Monday 27 October 2014

Testimoni Terbaru! ~ Herbal Blend Untuk Aczema, Kulit Gatal Dan Allergik

Anak saya amirah ni memang selalu gatal-gatal di bawah leher akibat sering berpeluh. Sebelum ni memang selalu guna Hydrocortisone, hydrocort, Elomet dan Elosone. Kesan memang cepat. Esoknya dah baik bila guna ubat-ubat ni. Memang la kesannya cepat kandungan steroid pun memang banyak.

Paedatrik sendiri memang tak galakkan kita guna ubat-ubat ni sebab kandungan steroidnya. Selepas saya kenal shaklee dan krim serbagunanya Herbal Blend memang terus tak guna dah ubat-ubat yang ada. Mesti la saya pilih krim yang paling selamat dan semulajadi.

Minggu lepas amirah kena gatal-gatal dan naik bintik merah-merah sekitar leher dan tangan. Lama dah tak kena gatal-gatal ni. Esoknya memang ingat nak ke klinik takut pulak kenapa kena macam tu sebab sebelum ni tak pernah kena seteruk macam ni. Malam tu saya sapu dulu herbal blend. Alhamdulillah nampak bintik tu kering sedikit. Kebetulan memang tak sempat nak ke klinik hari tu. Jadi malam kedua tu sapu herbal blend lagi. 

Amirah sendiri yang sapu bawah leher dia. Saya bagi dia letak sendiri sebab herbal blend ni bukan racun macam ubat dia sebelum ni. Malah selamat, tak ada racun mahupun steroid. Bau pun harum dan rasanya dingin je. Kulit anak-anak yang gatal dan eczema memang saya sapu herbal blend je.

Esoknya bintik makin menghilang. Dan hasilnya hari ke 3 kulit dah licin dan bintik semakin menghilang.



Herbal Blend Shaklee

~ krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan tumit kaki
~ dengan kesejukan mentol dan tidak melekit
~ dirumus dari ekstrak tulen herna semulajadi yang menyegarkan horse chestnut, yarrow dan rosemary

Dan yang paling PENTING ia BEBAS PARABEN! Paling selamat untuk kanak-kanak dan kulit kita!

Jom bertukar kepada yang lebih selamat!

Aniey Yusoff 0137773122
emel : aniey434@yahoo.com
Page : Nikmat Hidup Sihat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...